onsdag 27 februari 2013

2 veckor sen det hände!

Idag var det 2 veckor sedan min sk stora bromskloss kallar vi den hände. 2 veckor! Jag börjar må mkt bättre fortfarande trött och det enda positiva som kom med är att jag slutade röka. Tankarna rör sig otroligt mkt kring detta vare sig man vill eller inte men det är dags att vända på tankarna till att det blir mitt driv framåt till att ge mig det jag vill ha, har i allt iofs men några småsaker till fattas ;-) vill tacka alla som har stöttat mig kring detta och alla varma stärkande kramar vi har fått ;) och min man blir i mina ögon bara bättre efter allt han gjort i allt detta och hur han tagit allt och driver mig framåt det finns ingen som du baby <3

Fick ett blommogram igår av mina Goa arbets kamrater och chef kändes jätte fint och blev så glad <3 tack alla <3

//Madelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar