lördag 23 mars 2013

Rumpövningar!

På vårat lilla besök på Gekås så köpte jag en yoga matta, hantlar (4kg) och vikter man sätter runt fotlederna på 2kg, nu jäklar så saknar jag träningen men på grund av vilan startar jag i lugnet i mitt egna hem. Och röven ska få sig ett lyft ;-) ska köra stenhårt med rumpövningar med dessa vikter ;-)!! Aruba, here we come fit!! ;-)

La upp lite bilder på övningar här!! Bara att köra på hemma!! Do it!

Bara på en kort tid med baby på gymmet blev min kropp helt annorlunda, fit och allt blev tajtare och äntligen gick man upp lite i vikt men efter "sjukdom" och sjukhus liggande tappade man allt så nu jäklar tar jag tebax det ;))

Många kör ju med uppdaterings bilder när dom tränar men jag lämnar min rumpa bakom det (hi hi hi)

//snart en fit Madelene











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar