tisdag 21 maj 2013

Fiskekläder för kvinnor!

Fiskekläder finns i mängder överallt men väldigt lite om ens något i kvinnliga sizer och passform! 
Tack vara Christian och Andreas på sportfiskebutiken Tajtlajn 
så har jag nu skaffat mig en otroligt snygg fiskejacka i MIN (kvinnlig) passform ;)
Det går att beställa det ifrån butiken tjejer ;-) 
kontakta Christian eller Andreas bara så hjälper dom er..

Jag är jätte nöjd! 
Otroligt bra passform, smalare i midjan, 
och längre bak över rumpan, dolda fickor, vind och vatten tät, hög krage och luva... 
Jackan har allt du behöver ha;-)
En tshirt i kvinnlig passform med med smalare midja och som är längre i formen går att beställa med :-) 
Här är en länk till hemsidan om ni vill kontakta dom
Tajtlajn

Jackan jag har är i storlek M så jag kan ha tjocktröja under den sitter perfekt, ( är 171cm lång)
Är otroligt nöjd ett stort tack till Tajtlajn!


Sketfiske;-)
ursäkta skitig badrumsspegel :(

1 kommentar: